11 Ocak 2014 Cumartesi

Tanışalım

Merhabalar ,ilk yayın yazımda biraz kendımden bahsetmek istiyorum.30 yaşını hakkıyla doldurmuş taze bir anneyim.2010 yılında evlenip Rusyanın Novorossiysk şehrine gelin geldim .Eşimin işi dolayıaıyla dolu dolu 3 buçuk yıldır burada yaşıyoruz.5 gün sonra Novosıbırsk şehrinde yaşamaya devam edeceğiz.Dün eşyalarımızı kargoya verdik.9 aylık şbir kızım var adı Rüya. Aslen izmirliyim alem akrabalarım orada yaşıyor.
  Boş vakitlerimde diyw başlayacağım cümle benim için anlamsız çünkü ben boş duramıyorum.Örgü, dikiş konuları fazlasıyla oyalıyor beni.Dikiş konusunda daha yeniyim.Daha önce denemediğim şeyleri yapma konusunda çok hevesliyim.yeni bir yemek tatlı ne bileyim yada fotograf çekme yöntemleri herşey olabilir.
   Aralıkla yazcağım ve tecrübelerimden bahsedeceğim yeni projelerle beni izlemeğe devam edin
bu resım de suan yasadıgım sehırde oturdugum daırenden ana cadde gorunusu. 16. Kattan manzara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder