11 Ocak 2014 Cumartesi

Kumaş mama sandalyesi dikimi

  Kızım doğmadan önce başlamıştım mama sandalyesi modeli düşünmeye.Yurt dışında yaşadığımızdan aldığımız eşyaları götürülebilir yada bırakılabilir olarak gruplandırıp öyle alıyoruz.Genelde bırakılacak gruptan alışveriş yaptığımızdan çok değerli ve pahalı şeyler almamaya özen gösteriyoruz.

    Mesela kızımın yatağı park beşiklerden.ilk zamanlar hiç hoşlanmayarak kullandıysam da Rüyanın beşikten düşmesiyle aradaki katı aşağı ındırerek derın bır besık yaptık ve guvenlığı saglagımız için artık severek kullanıyoruz.kolay silinebiliyır ve taşıması kolay.Bu ara taşınma konusunu sık sık sık getireceğim çünkğ gündemşmşz bu.
 
     Gelelim mama sandalyesine.tip olarak mor renkli çeşitli şekillerde oyuncakları olan ayarlanabilir bi mama sandalyesi gözüme ilişmişti. Daha Rüyanın kullanamayacağını düşğndüğümüz için alıcı göÜyle bakmamışım.Markasını falan bilmiyorum.İnternette gezinirken. Bezden sandalyeye giydırılen kılıp seklınde mama sandalyesını gordum. Ayrıntılı araştırmalaeım sonucu nasıl dikildiğini öğrendim geliştirdim ve diktım.yumuşacık oldu kızım da rahat etti bende.bu da resmi...

     Dikim aşamalrını ve şablonunu yakın zamanda bloğuma ekleyeceğim .fikri beğenip diken arkadaşlardan mutlaka yorum bekliyorum, sevgiler

Dikiş konusunda acemi olduğumu
çoğunuz anlamıştırsınız.ılk bırkaç kıra kapitone dikişim yamıkk
bu projenın bence yıldızı ust taraftakı klipsın gectıgı yer
bundan dıkmek ısteyenlerın dıkısı bıtıp cocuklarını ıcıne oturttugu an anlayacaklardır
herkese kolay gelsin

1 yorum:

  1. Çok güzel olmuş elinize emeginize sağlık. Ev gezmeleri anneanne babaanne ziyaretleri için çok kullanışlı. En kısa zamanda sablonlari bekliyorum. Kolay gelsin

    YanıtlaSil